Dla rodzica

  • Drukuj

INFORMACJE - ROK SZKOLNY 2021/2022

 

 Rozpoczęcie roku szkolnego - 1 września 2021r. (środa)

Zakończenie roku szkolnego: 24 czerwca 2022r. (piątek)

 Dni wolne

L.p.

Dzień / miesiąc / rok

ŚWIĘTA/ FERIE/ DNI DYREKTORSKIE

  1.  

11 listopada 2021 / CZWARTEK

NARODOWE SWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI

  1.  

12 listopada  2021/ PIĄTEK

DZIEŃ DYREKTORSKI

  1.  

22 grudnia 2021 / ŚRODA

DZIEŃ DYREKTORSKIE
(BEZ PRZEDSZKOLA)

  1.  

23 grudnia 2021 / CZWARTEK

–  31 grudnia 2021 / PIĄTEK

ZIMOWA PRZERWA ŚWIĄTECZNA

  1.  

6 stycznia 2022 / CZWARTEK

TRZECH KRÓLI

  1.  

7 stycznia 2022 / PIĄTEK

DZIEŃ DYREKTORSKI

  1.  

17 stycznia 2022 / PONIEDZIAŁEK

 –  28 stycznia 2022 / PIĄTEK

FERIE ZIMOWE

  1.  

PRZEDSZKOLE: 24 stycznia 2022

–  28 stycznia 2022

  1.  

14 kwietnia 2022 / CZWARTEK

–  19 kwietnia 2022 /WTOREK

WIOSENNA PRZERWA ŚWIĄTECZNA
(BEZ PRZEDSZKOLA)

  1.  

2 maja 2022 / PONIEDZIAŁEK

DZIEŃ DYREKTORSKI

  1.  

3 maja 2022 / WTOREK

ŚWIĘTO KONSTYTUCJI 3 MAJA 

  1.  

16 czerwca 2022 / CZWARTEK

BOŻE CIAŁO

  1.  

17 czerwca 2022 / PIĄTEK

DZIEŃ DYREKTORSKI

  1.  

27 CZERWCA 2022/ PONIEDZIAŁEK

 – 31 SIERPNIA 2022/ ŚRODA

FERIE LETNIE

  1.  

PRZEDSZKOLE: 25 LIPCA 2021

 – 20 SIERPNIA 2022

 

 

 

31.08.2020 r.

SZANOWNI  PAŃSTWO

W zakładce "COVID-19' będą umieszczane informacje dotyczące działań placówki w związku z epidemią koronawirusa. Prosimy o zapoznanie się z zamieszczoną tam Procedurą bezpiecznego pobytu wychowanków i pracowników w SOSW w Kłecku oraz grafikami nt. bezpiecznego powrotu do szkoły opracowanymi przez MEN.

Dyrektor SOSW w Kłecku

mgr Lidia Sojkin-Rembikowska 

 

Kłecko, 25.05.2020r.

KOMUNIKAT DYREKTORA 

W związku z podjęciem działań związanych z sukcesywnym uruchamianiem stacjonarnych zajęć, prosimy Państwa o zapoznanie się z załączonym dokumentem.

Załącznik 1. 

PROCEDURA BEZPIECZNEGO POBYTU WYCHOWANKÓW PODCZAS ZAJĘĆ TERAPEUTYCZNYCH I OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH W  SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO – WYCHOWAWCZYM im. hm. ZYGMUNTA IMBIEROWICZA W KŁECKU ZGODNIE Z WYTYCZNYMI GŁÓWNEGO INSPEKTORA SANITARNEGO, MINISTRA ZDROWIA ORAZ MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ

Dyrektor SOSW w Kłecku

mgr Lidia Sojkin-Rembikowska

Kłecko, 29.05.2020r.

KOMUNIKAT DYREKTORA 

W związku z usunięciem usterki pieca od 1 czerwca 2020 r. rozpoczynamy realizację zajęć stacjonarnych w przedszkolu oraz szkole. Zajęcia wychowania przedszkolnego i zajęcia specjalistyczne w przedszkolu (rewalidacyjne, logopedyczne, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka) realizowane będą zgodnie z dotychczasowym przydziałem. Natomiast w szkole organizowane będą zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z elementami dydaktyki, specjalistyczne oraz terapeutyczne w ramach projektu „Rozwijam siebie - kompleksowe wsparcie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Kłecku”. 

Rodziców dzieci przedszkolnych prosimy o zapoznanie się z załączonym dokumentem.

Załącznik 1. 

PROCEDURA BEZPIECZNEGO POBYTU DZIECKA W PRZEDSZKOLU SPECJALNYM
W  SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO – WYCHOWAWCZYM im. hm. ZYGMUNTA IMBIEROWICZA
W KŁECKU ZGODNIE Z WYTYCZNYMI GŁÓWNEGO INSPEKTORA SANITARNEGO,
MINISTRA ZDROWIA ORAZ MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ

!!! KOREKTA PROCEDUR BEZPIECZEŃSTWA

Szanowni Rodzice!

Państwa dzieci nie mają obowiązku noszenia maseczek osłaniających usta i nos, które są ujęte w procedurze bezpieczeństwa. Dotyczy wszystkich wychowanków.

Dyrektor SOSW w Kłecku

mgr Lidia Sojkin-Rembikowska

 

 

 

U NAS ZAWSZE SMACZNIE I ZDROWO!

Posiłki dla uczniów szkoły i przedszkola.

 

pobierz jadłospis - kliknij 

Jadłospis 25.04-29.04.2022 r.

 

 

PRZYDATNE STRONY INTERNETOWE

www.ppp.powiat-gniezno.pl

 

Szanowni Państwo

Informujemy, że Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Gnieźnie zmieniała swoją lokalizację.  Aktualnie zapraszamy na ul. Wyszyńskiego  4 (budynek parterowy  pogotowia). 

Kontakt z placówką aktualnie jest możliwy jest poprzez nr tel. 601 435 196 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Adres strony internetowej: https://ppp.powiat-gniezno.pl/

Ponadto na drzwiach budynku została zainstalowana skrzynka pocztowa, do której można wrzucać korespondencję. Obok skrzynki umieszczone są wnioski - zgłoszenie dziecka do poradni.

Sekretariat poradni jest czynny w godzinach 7.30. - 15.30.

Poniżej mogą Państwo pobrać dokumenty obowiązujące w naszej Poradni:

załącznik 1

Opinia nauczycieli i specjalistów prowadzących zajęcia z uczniem na temat jego funkcjonowania w szkole dotycząca zorganizowania zindywidualizowanej ścieżki kształcenia.

załącznik 2 

Informacja nauczyciela/wychowawcy o dziecku/uczniu zgłoszonym przez rodzica/prawnego opiekuna lub pełnoletniego ucznia do Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Gnieźnie w celu wydania opinii w sprawie objęcia dziecka/ucznia pomocą psychologiczno-pedagogiczną w przedszkolu/szkole w formie zindywidualizowanej ścieżki kształcenia

załącznik 3

W N I O S E K O ZGŁOSZENIE DZIECKA DO PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W GNIEŹNIE

załącznik 4 

ZAŚWIADCZENIE LEKARSKIE O STANIE ZDROWIA DZIECKA LUB UCZNIA CELEM WYDANIA ORZECZENIA O POTRZEBIE INDYWIDUALNEGO ROCZNEGO PRZYGOTOWANIA PRZEDSZKOLNEGO LUB INDYWIDUALNEGO NAUCZANIA  

załącznik 5

ZAŚWIADCZENIE LEKARSKIE wydawane w celu rozpatrzenia wniosku w sprawie objęcia dziecka/ucznia zindywidualizowaną ścieżką kształcenia.

załącznik 6

Zgoda rodzica/prawnego opiekuna/pełnoletniego ucznia na badanie w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Gnieźnie

  

www.poradnia.iklecko.pl

www.pcpr.powiat-gniezno.pl

www.gniezno.policja.gov.pl

www.parpa.pl

www.madrzy-rodzice.pl

www.zabawydladzieci.com.pl

www.dobryrodzic.fdn.pl

www.autystyczni.pl

 www.poradnikautystyczny.pl